OS!

Världens hetaste turnering är igång; OS! En självklarhet är ju att man sitter bänkad inför vartenda "hänt idag"! Dessutom har jag funnit mig en ny sport som är riktigt skoj: curling. Något långa matcher, men man kan ju zappa då och då! Sverige vann ju över Schweiz idag! Och nu spelar damnera i hockey och det verkar då gå helt okej. Alpint är ju också jävligt skoj och se. Anja är ju världens guldhopp!
Men det som ändå är roligast och se är konståkning. Man får ju gåshud hela tiden.
Speciellt när Proschenka åker. Vilken jävel på skriller! jag längtar efter friåkningen, hoppas han drar en "Sex bomb" en gång till.
Nee, ni som inte ser OS tycker jag borde börja göra det! Man blir helt inne i det och nerverna går upp och ner hela tiden, typ. :)
HEJA SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

öhrm . . Pluschenka, alex, pluschenka. Eller Plushenka. Inte det du skrev x)

2006-02-20 @ 19:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0