Don't stop the music!

Det finns en låt för alla.
Alla har en låt som bara är ens egen. Texten riktar sig enbart mot dig och ingen annan! Jag vet inte hur länge jag trodde att 3 doors down enbart sjöng för mig om mitt liv. Men det har (nog) gått upp för mig att låtarna inte handlar om mig...
Men alla låtar passar väl in på dom flesta. Det är ungefär som horoskop, som är ganska odetaljerade. De kan egentligen handla om vem som helst, både en vattuman eller skytt.
Jag söker fortfarande efter min låt, jag vet ju att den finns!
Just nu lyssnar jag som mest på bindreklamens "Aint gonna let nobody turn me around". Man får en liten kick av energi av den! 
Även om låten är bra, så slår den såklart inte Nirvana. naaaaw! :)
Eller Thåströms beroendeframkallande röst.. jummy! Man of my dreams, right. Han vet inte om det än, jag kanske skulle skriva en låt till honom? Skulle säkert ta honom med storm ;)

Jaja, det här med blogg är helt nytt för mig men det verkar då himla kul och kreativt, hellyeah!
Det är väl dags för mig att röra lite på mig nu, hurtbulle som jag är..hmpf!

Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0