Something new

Ändå rätt kul att det finns folk som har varit in här, även om jag inte direkt skyltar med att den här sidan finns. Vet inte riktigt varför, det har bara blivit så.

Jag har kommit in i en ond cirkel. Förut brukade jag sova i 1 h ungefär när jag kom hem från Das School, men nu har jag börjat sova kring 7 tiden istället. Då vaknar jag klockan 9 och så kan jag inte sova, när man egentligen ska sova! Världens dåligaste kretsomlopp, typ.
Men ett problem kommer sällan ensam. Igår tappade jag bort mina hörlurar till mobilen, min penna (inte alls så jätteviktigt) och mitt block. Tur som fan att jag sen hittade mitt block, för där står det många saker som jag inte vill att många ska läsa. Pinsamma saker... :P Men hörlurarna är fortfarande borta. Great!!! or not. Min pappa blev inte så himla glad för att jag tappade dom på Viking, tror jag. Fast jag tänker fixa det där på något sätt. Annars så är mitt största problem mycket större. Jag har hamnat i världens knepigaste position och jag vet inte hur jag ska mig ur den. Jag skäms nästan för mycket för att skriva den, så jag skippar det! :P
Fast, det är bara jävla kasst.
Jag vill ha något nytt nu! Allt ska inte bli nytt, men jag vill få en vändning på allt. Jag är less på dåliga januari! Bara en dålig månad med många problem. ååh, äckelmånad.
Jag får helt enkelt ta och sova mig igenom den, på något vis. Det är just det jag tänkte göra nu, sova!
Även om jag inte kommer klara av det.
Jo just ja! Jag kom på ett till problem: jag har valt en hemsk linje! fy vad jobb jag har just nu.
Jag måste läsa 300 sidor i en engelsk bok till i morrn! Jävla baaaajjjssslinje. Fast klassen är i alla fall bra ;)
Äh, det blir väl nån bra dag snart, jag har ju ändå några ljuspunkter i livet!
Fast... januari är en pissmånad.

Simma lugnt, eller så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0