Inte sju blommor under kudden direkt

Ni vet den där Prippsreklamen med sol, mat och ett kul gäng. Så kändes det igår, precis så. Vi var hos Anna och grillade och solen sken. Världens bästa början på nåt som sen blev en kall kväll vandrandes runt på havsbadet. Med sura vakter.
Men det var en godkänd kväll i alla fall. Synd att det var kallt och jag hade glömt lite kläder hos Anna. Jag tror det var någon som sa till mig att jag hade blåa läppar. Det är ett vääldigt dåligt tecken.
Men jag tog mig tillslut hem med Stiip O (hehee!) och så somnade jag nästan direkt jag la mig ner.
En hård jobbvecka fick ett helt okej slut, men inte så väldigt traditionellt. Men det har väl ingen begärt. Och blommor har jag inte tänkt att ha under kudden, skräcken för småkryp är större än viljan att drömma om drömprinsen.
Nu är det bakisdag med fotboll. Kan nästan (nästan!) inte bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0