Uppdatering: Valborg

Över alla förväntingar! Jag hade ställt in mig på en kall och tråkig kväll, och visst var det kallt men inte tråkigt. Bästa valborgsmässoaftonen hittills! :) Nu kanske jag kan se fram emot nästa?


Det började i alla fall med middag hos Tove, där vi åt fajitas och det var skitgott. Bra jobbat Tove!
Sen festade vi lite hos Tove, och det var faktiskt ganska kul även om vi inte var så många.
Efter 1 h eller så drog vi vidare till Palme där de grillade och elden var den varmaste jag har varit med om. Thailand kan slänga sig i väggen!
Men sen började fylledillet och det slutade med att jag, Carro, Richard och Jimmy drog för att fara till Richard men det blev så mycket tjorv och helt plötsligt sitter jag i soffan hos Jens och Linda (och min tränare). Fast sen drog vi hela gänget till Lotus då, när det blev ännu mer fylledill. Wedes buttcrack gav i alla fall mig och Carro ett jävligt gott skratt. Woho! och sen så stannade vi alla hos Richard, och sen kring 12 gick vi upp till Tove och fick nybakat bröd, inte dåligt Bertil L! :)
Det var min valborg, och den var helt OK faktiskt!
hoppas alla andra också hade det bra och inte brände sig på brasan eller fick åka polisbil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0