Denna underbara tisdag

Jag vill också vara lika cool, rolig och kreativ som alla andra. Därför har jag tagit beslutet att lista upp "dagens":

Medvind:
Drar nytta av den stora äran att få köra bilen till skolan och åker hem under lunchen, dels för att jag inte har någon att äta med (se tidigare inlägg om den ensamma vandraren i skolkorridorerna) och dels för att jag måste ut med hunden. Stackars liten, utan mig hade han haft grym tarmvred vid denna tidpunkt.
Äter nudlar och känner mig överlycklig, eftersom jag har blivit informerad om att det är fisk på skolan.

Kalldusch:
Det var palt idag på skolan och jag åt sketna nudlar, som dessutom är åtta points enligt en väl påläst J.K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0