Jag älskar mitt fosterland, vi är så mycket bättre än alla andra

Om Eva Bengtsson talar sanning har jag tappat allt förtroende jag någonsin haft för staten. Hon var 13 och Olof Palme har fram till denna vecka utmålats som hjälte och idol.
Jurist imorse under en debatt på P1:
"Tänk på alla dessa farbröders barnbarn. Vad ska de tro om deras mor- respektive farföräldrar nu?"
Om vi säger såhär: Då kanske dessa män skulle tänkt på det innan de hade sex med en underårig. Håll hela barn på avstånd för helvete, morfar har legat med en 13åring.


Okej. Jag ska inte döma någon, jag var inte där; det kan lika gärna vara en lögn.
Men det kan också vara 100 % sanning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0