Aktiv under sommarhettan

Mamma bakar bullar. Mitt i juli, sommarens centrum. Kan man det? Tjaa, gott luktar det i alla fall. Men jag vill hellre känna lukten av jordgubbar, eller en iskall hallonsoda. Just nu svettas Piteå och jag har faktiskt smörjt in mig med solskyddsfaktor 4. Solen är farlig, det är bara att konstatera. Just därför har jag inte legat och dumpressat (som jag brukar göra) och istället varit på Biblioteket i dag. Sex böcker totalt. Tre hundböcker (!) Jag funderade på att låna ytterligare en, bara för att namnet intresserade mig så ofattbart; "Sniff sniff". Låter jävligt markabelt. Hur som haver anländer lilla - eventuellt - Castor om prick fyra veckor. Åh, gulligull. Men, jag är lite rädd för att Musse ska göra illa lilla valpen. Musse är väldigt aggressiv av sig, han fångar ständigt mer eller mindre stora djur. En valp skulle vara ett lätt byte. Jag försöker successivt bearbeta Musse med beskedet om en lillebror som drägglar och luktar. Som dessutom eventuellt lär bli uppkallad efter Nicholas Cage i Face Off. Herregud.

image24

Husets ägare



Kommentarer
Postat av: mhm!

ehöm, du har glömt att skriva VEM som är fotografen till husets ägare. Tänk om någon människa som söker en fotograf till en tidning ser bilden men vet inte vem han/hon ska kontakta? Du måste börja skriva mitt namn när du snor mina bilder. :> godnatt.

2007-08-15 @ 23:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0