Lördag, Babylonscenen, 23:45

Som en underbar chock kom beskedet att The Sounds kommer till PDOL. Patrik Larsson berättade så snällt det under en reklampaus på radio. Jag måste vara bland de sista som fick reda på det, och det kan verka som en aning underligt med tanke på att jag är helt galen i bandet. Deras nya skiva (nya och nya, var det inte två år sedan?) är väl spelad här hemma och jag kan knappt bärga mig. Det tedde sig även en aning ironiskt hur jag i mitt stilla sinne innerligt har hoppats att just The Sounds ska komma till Piteå. Helt omedveten att min önskan redan slagit in. Jag ska inte stå längst fram (klaustrofobi är en bitch) men jag ska säkerligen vara där och sjunga med i varje låt. Jag ska även skrika med i den förmodligen kommande frasen "en gång till", och då hoppas jag på remixen av Night after night som slutnummer. Den är så jävla bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0