Maria Mena och en ny karriär

You laughed and said "I still know how to turn you on, though"


I dag råkade jag ta 15 kronor för mycket i betalt. Jag är en stor fördel för restaurangen, men kunderna hatar mig. Trevlig är jag i alla fall. Och jag torkar borden oftare än vad jag behöver. Och jag gullar med småbarnen och ger dem klubbor (förutom de norska barnen, de fattar ändå inte vad jag säger). Och jag säger ALLTID 'smaklig måltid'... då kanske de 15 kronorna inte spelar någon större roll längre ("tjejen är ju trevlig och ungarna gillar henne, vilken KLIPPA!") Så tänker nog kunderna. På ett ungefär. 


Kommentarer
Postat av: Micke

höhö, jag lånar din döskallehalsduk ( vill inte säga sjal)och ditt gråa linne? :>
också hudkrämen.. du kan köpa ny, den är billig. Plus att du kommer få något småttgott från frankrike :>

2007-07-12 @ 14:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0