Första dagen på fabriken

Gizlo - Alltid glad trallar runt i mitt huvud, speciellt frasen "kommer hem ifrån fabriken, alltid glad". Just nu är jag en jävla fabriksarbetare. Ser ut som skit, och luktar skit. Härliga tider. Tur att det bara är 13 dagar kvar.
Vet inte hur länge jag kommer stå ut med alla flinande gubbansikten jag och mitt gäng träffar på, enbart för att vi inte är män. I slutet av dagen blev jag riktigt less när en av dessa 50talistarslen vräcker ur sig något i stil med "Haha, tjejer! Kan ni vara så här långt uppe? Är inte ni jämt höjdrädda? Hööööhöööhöö" Jag är rätt säker på att höjdräddhet inte är könsrelaterat, och jag tror jag sa det till gubben också. Då böt han ämne till fotboll och något om skadade knän. Stukad jävel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0