Glädjeyra

Det ligger i luften. Imorgon får vi takstädare (läs: ynglingar) sommarlov och då tillhör det tydligen traditionen att brandslangen ska fram. Vattenkrig. Vår arbetsledare har bildat ett team som tycker det ska bli huuuur kul som helst att spruta ned 3veckorsjobbarna. Men vi lär också stå redo, eftersom vi har lejt städerskorna. De är tydligen experter, har jag hört.
Det kommer bli en bra dag imorgon. Vattenkrig, fredagsfika (jag ska baka muffins!), lunch på Sunes och halvdag. Sedan ska jag aldrig mer sätta min fot innanför Kappas murar denna sommar. Nu kommer jag ha tid till allt det där man egentligen vill göra. Jag behöver inte heller lägga mig 22.00 vareviga kväll. Och det bästa av allt - jag behöver inte stiga upp 05:45 något mer. Frihet.
WOOOOOOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0