Härliga tider

Flex. Vilket fint ord. Flex.... jag har aldrig riktigt vetat vad det varit, men nu - nu när jag är en hårt arbetande servicetekniker, då har jag en himla koll på läget. Jag har lyckats skrapa ihop 3 h, och därför slutar jag NU! Eller, jag har egentligen redan slutat men jag sitter och väntar på pappsigull i hans kontor. Ett fint kontor. Vi har inget kontor. Vi har ett fikarum. Men, då tillhör jag den lägsta kasten, ifall vi skulle tillämpa ett sådant system här på fabriken.
Allt har ett slut, men just nu är jag alldeles vid början:
1. Om någon timma blåser vi ner till Byske för en långhelg utan dess like.
2. Just nu äger jag mer pengar än vad jag någonsin gjort i hela mitt liv. Mitt konto har aldrig mått så bra.
3. Om en vecka (en simpel jävla vecka!) slutar jag jobba för i sommar, och då börjar sommarlovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0