Linslus

I dag fick jag ett kuvert från Smurfit. Jag trodde att det handlade om brist på erfarenhet angående in/ut-stämplingen (jag stämplade ut lunchen kring 15.00... -3h i flextid, hoppsan), men det var något helt annat. Det var Linerbladet, Smurfit Kappas egna tidning! Och inte nog med att jag har blivit tilldelad denna otroligt fina gåva, jag var dessutom med på en bild! Halva mitt ansikte var med på bild, utan hår och en nollställd min. Alltså, inte den mest charmerande bilden, men jag var i alla fall med i LINERBLADET. Förövrigt var även pappsi det, med ett citat om flis. Han är så duktig.

Observation (som jag har tjatat om hela helgen): jag har bara en vecka kvar, sedan har jag sommarlov. Heeeehe.

Ps. Take a look http://www.pixbox.se/alb_show_id449750_page0.html. Time of our lives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0