Sofias - Popstars, glitter, fest och Courtney Love

Min första tanke var att skriva om alla popup-fönster som drabbar mig konstant, där halvnakna tjejer sitter i någon pool och en text i klass med "Hitta kärleken på nätet" beskriver själva reklamen. MEN, då läste jag just en kommentar från en old buddy från VR som gjorde mig helt barnsligt glad. Bland alla smink- och klädeswannbebloggar (som oftast ägdes av 14åringar) var hennes blogg ett skönt avbrott. Well, jag har redan hyllat henne nog på VR-bloggen och jag vill inte verka kär i tjejen. Hur som helst, läs hennes blogg här: http://www.veckorevyn.com/blog/alla_bloggar/view-web-log.xml?id=52675
Som ett stort plus i kanten lyssnar hon på Miss Li också. Vilken jävla tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0