The worlds' greatest wednesday

Sp3BD har klassfest ungefär 1 gång per år - förstå mig rätt, det är väl helt normalt, men med tanke på genomsnittet av klassfester på Strömbacka så ligger vi väldigt långt ned på listan. EN GÅNG PER ÅR och jag blir sjuk. Halsen är täckt av mitt eget kött och jag kan inte svälja, knappt andas. Luft är förjävligt.
Nu ska jag ta och testa alla medel i form av vitaminchock och onaturliga medel som jag inte riktigt tror på.

Inflik: Annika Norlin är inte lika bra i Säkert! som hon är i Hello Saferide. The Quiz är ett himla bra exempel.
Nu måste jag verkligen skriva en bearbetning inom Poplulärlitteratur, sing hallelujah.


Kommentarer
Postat av: mikaela

1. varför måste du skriva så äckligt? "halsen är täckt av mitt eget kött..." IUCK!
2. jag visste väl att du skulle gilla låten ; ) who's the man?! MICKAN.

2007-11-14 @ 19:32:16
Postat av: Sofia Elamson

HEJ HONEY
jag hoppas att du minns mig från veckorevynbloggen dær jag snubblade in igen før några dagar sedan nær jag hade tråkigt på jobbet och bestæmde mig før att uppdatera. anyway...hmm...jag kom att tænka på dig. du ær grym. det kænns lite som att jag stalkar dig nu, hahaha. MEN TILL SAKEN. adda mig på facebook då så chillar vi!
kærlek, sofia ( popstars..glitter..fest..courtney love? :D )

2007-11-15 @ 14:08:13
Postat av: Emelie

Typiskt att du ska vara sjuk :(

2007-11-15 @ 18:48:41
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0