Det säljer, i alla fall

När jag glömt pappren och dylikt på skolan och det är länge kvar innan kvällens höjdpunkt (Desperate Housewives) har man inget annat val än att slå på TVn och se något skitprogram. Självklart har jag valt att se det värsta skitprogrammet av de alla. Vafaaan är Ranking the Stars?! Jag menar, tio kackelhönor och en av Alcazarkvartetten som pratar i munnen på varandra och rankar varandra i olika ämnen. "Fulast på måndagmorgon" och de som känner sig träffade kan inte ens försöka dölja sin besvikelse.
När Alcazar-b-kändisen började dansa runt med skakande rumpa bland alla tjejerna föll min haka ned till vaderna. Jag kan ge mitt liv på att han bara fick jobbet eftersom han är gay. Eller så var han den enda kandidaten som faktiskt kunde tänka sig vara programledare för ett program som totalt saknar värde men som faktiskt framkallar ett sug efter att få se mer. Ta inte detta sug som något positivt; jag väntar bara på mer pinsamheter som pressen sen kan håna till döds.

Men då vet jag i alla fall - om jag någonsin blir utvikningsbrud kan jag få sitta i panelen på ett blaskprogram tio år senare. Jag kan ju alltid försöka bli tillsammans med tredjemålvakten i ett dåligt fotbollslag också. Works like a charm, tydligen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag håller med dig angående Ranking the Stars! :)

2007-10-23 @ 18:00:26
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0