För din egen skull bör du inte läsa detta

På denna ofantligt tråkiga fredagkväll tillbringar jag min tid framför datorn, bredvid pappa i soffan. Självklart är Die Hard på. Har ingen aning om vilken av filmerna i triologin som visas just nu, men jag har en svag aning om att det är tvåan. Enbart för att jag tyckte mig höra mamma surra om det tidigare idag.
Men vänta nu. Jag är ju helt fel ute - en ny Die Hard-film har väl ändå kommit ut? Ja, då är det med säkerhet inte en triologi längre.
Detta måste vara en otroligt underhållande läsning, det förstår jag. Fyi vill jag inte sitta här och skriva meningslösa inlägg men till saken hör att jag ska upp tidigt i morgon och en tråkig fredagkväll är resultatet.
Jag borde skriva något mer intressant. Kanske om varför Linda Skugge helt plötsligt har börjat blogga för 'Amelia' och lägger bl.a. upp bilder på 'Dagens outfit'. Jag trodde det hörde till den yngre generationens stora passion, men självklart ska jag inte vara så dömande. Jag menar, även jag har en blogg på VR. 
On the other hand: Skugge kan ju faktiskt vara ironisk. Det hade varit till det bättre, med tanke på hur tråkig hennes blogg verkar vara. Jag hade förväntat mig mer.
Men vem är jag att döma, jag skriver om Die Hard och mitt projektarbete. Vem fan är intresserad av det?




Jag varnade dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0