Min väg av hinder

Just nu känns det helt okej att det är helg, men det är bara för att jag är extremt mätt. Ni vet, sådär mätt att man inte kan bli förvånad om någon frågar om man är gravid. På grund av denna mättnad är jag inte ett dugg sugen på chips eller godis (eller smältost), vilket är till min stora tillfresställelse. Jag lär dock vara extremt sugen på laktritsdödskallar om någon timma. Men det får jag ta itu med senare.

PS. Jag åt en godis idag. Jag fick den av Karlsson i min klass och då kan jag inte annat än att ta emot den. Karlsson är nämligen Hälsofreaket nummer ett, jag lovar. Dessutom tillade hon: "Innan varje tävling åt Magdalena Forsberg en chokladkaka". Då åt jag godisen.

PPS. Jag höll på att dricka kaffe idag - igen. Men, i sista sekund, lade jag undan Ewes kopp och suckade. Sedan spelade jag Svarte Petter och blev så glad över att jag inte förlorade så jag glömde bort besvikelsen över kaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0