Monsterfobi

Länge har jag undrat varför vissa väljer att sitta i trappen i glasentrén på skolan. Stengolv kan inte vara en fröjd för arslet och dessutom blir de smutsiga. Jag vet inte riktigt vad det är med den där trappen, om det ligger någon slags formel över den; alla som väljer att ödsla sin tid i stentrappen har stora, vida byxor i något slags prassel-matrial. Kepsen är även den självklar och hos det feminima könet används kajalpennan rätt flitigt.
Min frustration över detta fenomen ligger helt enkelt i rädslan som uppkommer var gång jag ska passera - jag är livrädd för trappmonstrerna. Tänk om de skulle fälla mig eller (ännu värre) att jag skulle ramla av mig själv och att de skulle skratta åt mig och kasta deras Yamaha-kepsar på mig och måla könsorgan på min kind med kajalpennorna.
Uuuuh.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha den var bra, och jag är lika rädd jag med.

2007-10-20 @ 13:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0