Vart fan är Bjarne?

Kejdebrev ("foward this"-bajs), vampyrnoja, akvarium, frågetester och allt du bara kan tänka dig. Hur intressant är egentligen Facebook? För att citera en klok amerikan "Lunarstorm har bytt skepnad". Är det bara färgen som som skiljer sajterna åt? Eller är det faktumet att faktiskt vissa kändisar har en användare? Det spelar ändå ingen roll, vi kan ju läsa om dem i tidningen var och varannan dag.
Jag har inte lyckats knäcka koden till det unika med Facebook. Själv virrar jag mig bara fram mellan Ignore-knappen och Friend requests. Tydligen kan man lägga upp bilder i olika album, men så långt har jag inte kommit.

Men tacka fan för att jag ändå hänger där, av omedvetna skäl. Vad är det egentligen som lockar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0