Det är i alla fall DH ikväll

Nu sitter vi här igen - jag, Ewe och Johanna. Sara var förbi och berättade att hon måste gå hem för att hon inte kunde få ner maten - "då är det illa" var slutsatsen. Själv försöker jag i desperation hitta fakta om ettbarnspolitiken i Kina. Det går väl sådär, om någon ville veta.
Sämsta dagen i veckan, dessutom. Försovning, trötthet och inte ens god mat. Det skulle vara god mat, men det hade inte kommit någon spaghetti. Det var ju himla kul. Jag har inte heller någon att äta med eftersom jag, dumma dumma jag, inte har valt historia, som alla andra i klassen har valt. Jag är den ensamma vandraren i korridoren som söker efter någon matkompis, med dålig framgång.
Det här blev det sämsta inlägg jag skrivit i år, så det är lika bra att jag slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0