Djurgård

Jag glömde visst att nämna personen som försökte hjälpa mig för några veckor sedan. Det handlade om min traumatiska tid när jag försökte komma på lösenordet på den föråldrade datorn.
Så, till Alium (eller något sådant):
Jag har redan testat alla boyband-namn jag någonsin lyssnat på, men efter femte försöket att knäcka lösenordet med 'N'Sync' gav jag upp. Annars var det en god idé.
Angående det där med alla ca. fem år äldre killar som bor på min gata, vill jag bara förmedla att den äldsta grabben är 12, och jag vet inte om jag är så värst intresserad av honom. Det var jag säkerligen inte när jag var 15 heller, när installerade lösenordet. Men det var ett bra försök.
Tack för fördomen, puss.



På tal om ingenting: jag har hittat min börs! SING HALLELUJAH! Den blev tagen i fredags när jag befann mig i stadsdelens kärna. Men nu, har jag hittat den efter några telefonsamtal (känner mig viktig). Allt fanns kvar i den, förutom alla pengar jag hade haft i den - alltså omkring 11.50:- . Men varsågod, du som hade nöjet att ta min börs, det får du av mig.

Kommentarer
Postat av: Valium

Var ju ingen fördom. Tänkte bara som jag skulle ha tänkt, puss!

2007-10-02 @ 00:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0