En tröttsam torsdag

Sitter i biblioteket, som vanligt. Jag har absolut inget bättre för mig. Repetitionen, som börjar om en halvtimme, gjorde det onödigt att cykla den långa vägen hem för att enbart hinna dricka te, eller något annat oviktigt. Så, här sitter jag, obenägen att hitta en datasal som inte är fullproppad med ettor och egentligen vill jag bara hem.
Döda tid är inte min grej. Jag tror visst att jag har varit inne på varenda sida jag kan komma på i hopp om att hitta något värt mitt intresse. Jag misslyckades. Istället läste jag en massa bloggar och kom på mig själv att vilja flytta till Stockholm.
Vad kul det är när alla dörrar är öppna. Eller att man åtminstånde tror att de är det. 
Nu kanske jag ska börja dra mig mot skåpet, hungrig och trött. Kan inte bli annat än misslyckat.  
Men, som sagt, i andra länder dör människor i AIDS och i krig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0