Idévärldens fredag

Jag har äntligen kunnat övervinna den tekniska världen! One huge step for mankind: jag har - med viss hjälp - lyckats ta mig in på min lösenordskyddade användare! Startade i felläge (F8), fick fram Administratören på något mirakulöst sätt, för att sedan ändra lösenordet på min användare. So here I am, lyssnar på gamla låtar (Faith Evans och The White Stripes) och hittar gamla bilder. Jag har även fått bekräftat att sist jag var inne på denna underbara maskin var när jag just gått ut 9an.

But, dear, I think we're facing a problem: hunden har rivit mig på underläppen. Jag är svullen. För att se det från den ljusa sidan behöver jag inte använda lip plumber, ifall det skulle falla mig in. Synd att han inte passade på att riva mig på överläppen, för att jämna ut skiten.

Oh well, nu är det snart dags för sängen för min del. Underbara fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0