Ny dag, ny vecka, ny månad.

-Grattis mamma. 45 år, halvvägs till 90. Hon blev inte glad när jag uppmärksammade henne om detta faktum. Men jag fick faktiskt tårta ändå. OCH en cykel! Mamma fick en ny (superstylad) och jag fick hennes gamla. Den här gången ska jag låsa den dubbelt upp, elaka Strömbackatjuv!
 
-Idol 2007 har dragit igång (vem har egentligen missat det?) och jag har faktiskt suttit bänkad. Jag vet att hela konceptet är stämplat med en stor varningskylt och det luktar bojkott på långa vägar, men det spelar ingen roll - det är ändå så roligt i början! Dessutom måste man ju heja lite - eventuellt skratta åt - de som kommer från hemtrakten. Kan bli riktigt kul.
Carina Berg är också en bidragande faktor varför jag väljer att planera min kväll efter programmet. Hon är himla great.

-Ju längre vi kommer in i september månad vankas det för allt mer tokigheter. "Fest" är tydligen ordet på allas läppar. Hösten är allt himla tråkig; varje helg är fullproppad med olika evangemang och ibland infaller själva festen på en sketen måndag, i alla fall för SP3E (galna jävlar).
Synd för de som är totalt urfattiga och inte ens har råd med en kaffe på skolan. Alltså jag.


Kommentarer
Postat av: mikaelaaandersson

jag har inte heller råd :/
buuhu!

2007-09-07 @ 09:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0