9/4 avskyr jag...

  1. Hockey. Inte nog med att det förmodligen är den största sporten som utövar "omklädningsrumsfenomenet", utan den tar även upp bästa tvtid! Bra (och viktiga!) tvprogam måste offras för svenskt slutspel. Patetiskt.
  2. Anchal i Top Model cycle 7. Det finns nästan ingenting som är mer irriterande än männisor som inte vågar skämma ut sig.
  3. Den gråa världen. Snö och asfalt passar verkligen inte bra ihop. Snö passar i för sig inte till någonting just nu. Vårjackan, skorna och solglasögonen är inhandlade. Huden gör sig redo för att mysa med UV-strålarna. Endorfinerna står på startsträckan och bara väntar på att få flyga ut. Och då kommer snöstormen. I ren ilska tog jag på mig mina fjällskor (som bär en VARNING!-skylt) och traskade ut för att få smink och hår förstört. Dessutom var jag tvungen att skotta i fyra veckor när jag kom hem. Och jag som hade sett vårens första blommor... de är förmodligen döda nu.
  4. Min lathet. Idag hade jag hur mycket tid som helst till att plugga, pipa iväg på Step In och lägga in alla kläder i garderoben. Jag la mig i soffan och såg på Oprah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

INTE klanka ner hockeyn! Bara för att du lever för tv serier

2008-04-17 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0