Pengar gör visst inte en människa rik

Utdrag från 2007-08-29:

"Tv-serierna! Saknaden är enorm. CSI och What about Brian är i full gång, men de är inte lika tillfredsställande som Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Ugly Betty och Prison Break. Det är en jobbig period just nu, utan mina vardagshjältar."


Detta har jag lärt mig i år: akta dig med vad du önskar, det kan slå in.

Måndag - Cashmere Mafia
Tisdag - Ugly Betty, Desperate Housewifes
Onsdag - Grey's anatomy
Torsdag - Dirty Sexy Money

Min planeringsförmåga sviker mig, och det är den bästa sidan hos mig!
Herregud, vem är jag utan planering? Vem är jag utan tv-serierna? Åh, jag måste offra mitt sociala umgänge.
Men jag är trots allt inte ensam... jag har ju bland annat dr. Karev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0