Gulp

Tidigare idag tömde jag min garderob och blev otroligt besviken på att jag behövde endast en låda för mina kläder.
Detta kan inte vara rätt, tänkte fashionistan i mig, och jag började frenetiskt leta i min systers rum efter mer kläder. Det slutade med att jag började packa hennes kläder för att kunna fylla en låda till (hoppas du inte läser detta, Mickan).
Lyckligtvis hittade jag en gigantisk klädhög i tvättstugan, som faktiskt tillhörde mig (jag lovar, Mickan).
Joyful, joyful.

Nu till ämnet.

Jag har sett mitt schema för september and I'm freaking out. Det ser obehagligt svårt ut. Och självpresentation, vad är nu detta? Måste vi (arma studenter) stå upp inför alla andra i hela världen och presentera oss? Jag kommer i såna fall att rodna sönder mitt ansikte.
Men det absolut värsta är dock detta: onsdag 3/9 - mingel för MKV-studenter. Min första känsla är kort och gott "jippie!", men självklart finns det en hake; medtag egen plockmat till buffén.
What?! Jag kan för allt i världen inte laga mat, jag har inga köks-...eh...grejer, och jag är osäker om min ekonomi stödjer ett stort inköp av matvaror som förmodligen krävs. Jikes.
Kanske köper jag två kladdkakor från ICA och hoppas att de andra uppskattar efterrätt. Någon måste väl tänka på det också? Jag tar i såna fall mer än gärna på mig den uppgiften. Men grädde kan de glömma.


Kommentarer
Postat av: Maja

Vad och vart ska du plugga? :)

2008-08-17 @ 22:05:29
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Maja

Spännande! Jag tyckte också att det var lite nervöst och så i början men alla känner ju likadant så det är lugnt :D

2008-08-17 @ 23:13:56
URL: http://majaroslund.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Självpresentation? Ni kör på stort. Jag hade aldrig klarat det och jag hoppas jag slipper det. En namnrunda däremot hade inte varit så farligt.



2008-08-19 @ 15:53:18
URL: http://wizzosis.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Självpresentation? Ni kör på stort. Jag hade aldrig klarat det och jag hoppas jag slipper det. En namnrunda däremot hade inte varit så farligt.



2008-08-19 @ 15:53:20
URL: http://wizzosis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0