Fabulous life of...

Inte för att skryta, men förra veckan hade jag över 50 unika besökare. Under hela veckan övade jag på mina utsagor i Exposed: Alexandra Andersson. Jag försökte att inte berätta några hemligheter när jag och mitt crew befann oss på offentliga platser, eftersom jag ville undvika pinsamma löpsedlar. Jag övade på roliga kommentarer som jag skulle använda hos Leno. När jag lämnade lägenheten försökte jag alltid vara sminkad och fixad i håret. Jag försökte även att undvika fula ansiktsuttryck - man vet aldrig när en paparazzi lurar bakom buskarna. BB kunde ta pension, AA is here to rule.
Nu har allt återgått till det gamla vanliga och jag har 13 unika besökare. Och jag som hade tänkt svara: "Först bryta ihop, sen bita ihop" när Morronzoo körde sina snabbfrågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0