Måndag, helt enkelt

Mikaela, syster, övermakten om Ondska har ett nytt ansikte:
Jag måste säga att du har en tendens att alltid skriva om din klantiga sida här på bloggen. Hur tror du att människorna som läser får sin uppfattning om dig?

Annars så har jag just in inlett min första vecka på Kappa Smurfit. Ett trevligt litet kontor jag har nu bosatt mig i, med dator, egen kaffekopp och obegränsat med kaffe endast 4m ifrån mig. Min handledare Ulf Jonsson (nä, Anders Lindberg, men Ulf "uffe" låter mycket roligare) är en trevlig och livlig liten prick på sisådär 50 mogna år.
Snart ska jag och din fader (som alla tyckte var så roligt då jag berättade om att du var lik honom) äta från Kappas egna restaurang- fläsk, korv, kok potatis och löksås... smaskens!

må makten vara med dig.

Jag tyckte att denna kommentar passade ypperligt, eftersom jag idag ramlade än en gång. Denna gång hann jag göra en 180 och min hand fick ta smällen. Tror dock att det bor någon slags infektion i min skadade svans nu när jag har ondare än någonsin, trots att den skonades från fallet. Jag drog även med mig Johannas skinn i fallet. Inte jackan. Skinnet. Naturligtvis hade jag kunnat dra i jackan, men jag andas kommunism; en för alla - alla för en. Jag kan ju inte vara den enda lever i extrem smärta denna månad. We're in this togheter.  

Kommentarer
Postat av: zaz

Du är ju sån alex. Utanför Anna Ks stuga....

2008-12-02 @ 00:01:59
URL: http://saratanskanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0