Tid och rum

Jag förundras ofta över tiden. Denna dag har gått väldigt fort, trots att jag åstadkommit noll. Eller, nu ska jag inte överdriva, jag har faktiskt hunnit med två avsnitt av Gossip Girl. Jag har även varit inne på Katrins blogg femtioelva gånger. Jag kollat igenom alla (!) bilder på min pixbox. Jag har packat ner två handdukar i flyttkartongerna. Jag har ätit pytt i panna till frukost OCH till middag. Jag har köpt en stor chokladkaka. Och allt detta har jag klämt in mellan 11.00 och 20.20. Det har gått overkligt fort, ända fram till 20.20. De tio resterande minuter fram till ännu ett Vänneravsnitt gick obeskrivligt sakta.
Hur kan detta egentligen komma sig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att vi älskar våra vänner!!! Du, vad sägs om att vi packar för glatta livet imorgon, och sen åker in till stan för att belöna oss med lite mcdonaldsmat, och sen fortätter vi packa? Det låter väl jättemysigt?

2008-12-18 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0