Zara i köket - del ett

Hade tänkt ta en bp (bloggpaus) idag för att "lära mig andas", men Hägge gjorde det hela alldeles för svårt för mig.



Zara säger:

Kan du ge en kort förklaring på hur man göra tortilini?

Alexandra säger:

eeh, man kokar?

Zara säger:

men lite längre än det tack

Alexandra säger:

MEN VA!

Alexandra säger:

okej

Alexandra säger:

Kastrull

Alexandra säger:

kallt vatten i kastrull

Alexandra säger:

lite, LITE, salt

Zara säger:

hur kallt?

Alexandra säger:

men bara kallvatten  <-- Här blev jag irri

Zara säger:

okej

Alexandra säger:

du behöver INTE ta tempen

Alexandra säger:

du låter det börja ryka, nästan koka

Zara säger:

salt mellan tmmen och pekingret typ?  <-- Här blev jag ännu mer irri

[...]
Zara säger:

ska jag ha en stor kastrull eller en sån där liten, som man lagar typ... någonting annat i?

Zara säger:

med en långt svans 

Zara säger:

eller två öron?


Kommentarer
Postat av: Mikaela, syster, övermakt, tortellinimästare

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHA, zara're just killing me!

2008-12-18 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0