Till Mikaela

Nu sitter jag med en e-bok (!!!) och pluggar. Känner mig teknisk och duktig. Efter två timmar, fyra lån (av samma e-bok) och felinstallerade program är jag numera stolt lånare av Kom igång med HTML.
Eftersom jag är för trött för att tänka hade jag tänkt nöja mig med att slänga iväg lite tips till er som har dålig musiksmak. Inlägget riktas med andra ord främst till min syster.


Kanye West
- Robocop
Anna Ternheim - Damaged ones
Hello Saferide - Arjeplog
Britney Spears - If U seek Amy
Kleerup with Lykke Li - Until we bleed
Johnossi - Train song
Eddie Vedder - Guaranteed
Melissa Horn - New York
The boy least likely to - Be gentle with me
Regina Spektor - The flowers
Lykke Li - I'm good, I'm gone

Kommentarer
Postat av: Mikaela, din intelligentare hälft, mästare

hm,... få se dåm, vilka har jag introducerat till dig först.. Anna Ternheim, Lykke Li, Johnossi, Melissa Horn och Hello Saferide, sorry alex, du kan inte försöka gömma att du faktiskt har en singel med "Bubbels- Rosa Helikopter" genom att ta mina låtar....

2008-12-12 @ 14:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0