Bekännelse

Jag känner verkligen av jullovets baksida, när dagarna har flytit ihop till en enda klump och 14.30 klassas som morgon. Detta resulterar i flera smärre chockar: det är lördag, har jag inte ätit en enda chokladbit idag?! och det gigantiska filosofiprovet som börjar närma sig.
På ett mirakulöst sätt längtar jag faktiskt tillbaka till skolkorridorerna och den ockuperade ormgropen. När jag ändå inte får någonting gjort under dagarna eftersom jag har en ovana att alltid bli för lat under varierande lov, är det lika bra med tidiga mornar och stränga lärare. Rastlöshet och osund kost har ett bäst före-datum och det är passerat. Nu vill jag ha struktur och endorfiner.
Amen.


Kommentarer
Postat av: Rickard

Amen på DET!

2008-01-07 @ 02:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0