Dramatik i vardagen

Måndag:

-Katten åt så mycket att han spydde - i sin matskål. Hunden slickade på kattens spya. Jag tog bort skiten - spydde (nästan) själv.
-För ett halvår sedan började jag sluta räkna månaderna jag senast sa: "Jag har inte tränat på evigheter". Idag följde jag med SportySpice (mamma) ut och sprang. Långt. Jag kommer att behöva kryckor imorgon.
-Matteprovet, som blev framflyttat, närmar sig och jag försöker förstå mig på logaritmer. Check this out: 10 upphöjt i tre är lika med tusen (potens...lagar?) alltså är 10-logaritmen tusen lika med tre. Jag tror jag måste gömma matteboken på närmaste toalett och skylla på urinvägsinfektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0