En trevlig överraskning på msn

JK har en granne som bygger om. Detta har medfört att kablar har blivit kapade. JK är därför utan telefon och Internet.
Därför sitter hon på Piteå Kommun och snyltar på deras Internet. Kommunfolk verkar inte äta, säger JK, eftersom det inte finns någon mat, inte ens i lådorna på kontoret hon har lånat för kvällen. Det enda hon har livnärt sig på de senaste timmarna är choklad i mängder, för javisst: de har en kaffeautomat. JK surfar på sockerruset efter chokladen, och den totala ensamheten i kommunens korridorer skrämmer henne inte alls.

Utdrag från JKs monolog:


Johanna säger:

ALTSÅ JAG ÄR FAST HÄR, UTAN MAT, NO PHONE OCH DU .....DU...............

Johanna säger:

jag har skapat mig en låtsas kompis här

Johanna säger:

han heter Rolf

Johanna säger:

Rolf tycker att jag är en sexig och en rolig tjej

Johanna säger:

men dricker upp min choklad så jag jämt måste gå och fylla på:/ det är lite taskigt!

Johanna säger:

haha Rolf sa nyss en skit rolig sak om dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0