Jag tror de brukar kalla det för "macho"

Rösten kunde lika gärna tillhöra trailern till en Vin Diesel-film. Priset är en H-D. Tävlingen går ut på att odla störst/hårigast mustash. Kampanjen är för prostatacancer. Reklamen genomfördes av Rix FM.
Under bröstcancerkampanjen hölls ingen tävling som gick ut på vem som kunde producera mest mens, eller något annat som bara kvinnor kan göra. Och ja, jag är medveten om att vissa kvinnor kan odla mustash, men absolut inte i samma utsträckning eller mängd. Själva kampanjen genomförs av Cancerfonden, och alla kan vara med i kampanjen - men endast en kan vinna tävlingen: den med mest hår på överläppen.

Jag vill också vara med i en tävling, jag vill också vinna en H-D. Men jag kan inte vara med i tävlingen, för jag är kvinna. Varför? Vad är det här för jävla skit?


PS. fråga mig inte varför jag lyssnade på Rix.


Kommentarer
Postat av: Calle

Jag är tvungen. Varför i hela fridens namn lyssnar du på Rix FM? :)

2008-05-08 @ 16:42:22
URL: http://mistercalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0