Ännu ett inlägg om... Vad?

Ibland läser jag gamla inlägg bara för att inte glömma de små, men ack så värdefulla, händelser jag hittills erfarat. Det är då jag för det mesta hittar inlägg som jag från början inte förstår alls och måste läsa flera gånger innan jag förstår vad jag menade. Och ändå är det jag som har skrivit skiten. Herregud, jag är totalt ologisk (vet ni om att ologisk inte är ett ord och att det blir ett rött streck på Word? Kontigt va? Helt ologiskt). De flesta inlägg skäms jag över och ibland kan det till och med uppkomma en viss rodnad när jag reser tillbaka i min litterära värld. 
Men ibland hittar jag inlägg då jag har använt min fantasi och gestaltat totalt ointressanta händelser rätt bra. Och som jag diskuterade! Jag publicerade mina högt respekterade åsikter om diverse viktiga livsfrågor. Nu skriver jag om min mystiske granne, ett pipande ljud och ett virus på datorn. När tappade jag mitt samhällsintresserade sinne?


Men å andra sidan behöver jag inte tänka lika mycket nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0