Bara 30 dagar kvar, bara 30 dagar kvar, bara 30 dagar kvar

Min mystiske granne Vikram* avviker inte från rutiner, vilket betyder att just nu diskuterar han och hans sambos ljudligt i lägenheten bredvid. Varje natt: Prat, prat, skrik, prat. 
Varje morgon, så även denna, är vi samtidigt på toaletten. Han spyr upp slem och jag borstar tänderna. Det är så trevligt, som om vi bor tillsammans. Om vi, å andra sidan, HADE bott tillsammans hade jag bett honom dra åt helvete om han harklade upp slem en gång till. Det är så pass ljudligt att jag en gång hörde det när jag var i köket.

Nu börjar de skrika, min vrede utvecklas - allt är på sin plats.



* = Vikram är inte hans riktiga namn.

Kommentarer
Postat av: Camia

Vem använder Vikram som fiktiv namn?

2008-11-19 @ 11:19:08
URL: http://lacamila.blogg.se/
Postat av: Darling

Vill bara påminna dig om att kl 22.00 ikväll händer det vi längtat efter...så länge! Drrrrrrrrrty Sexxxxy $$$$$! Vi hörs mot kvällen..

2008-11-19 @ 14:13:26
URL: http://tovele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0