Ett lyckosamt hjärnavbrott

Inga flygande bajspåsar, inga misshandlande ord och ingen dumstrut. Ett mirakel skedde: Jag använde äntligen hjärnan.
Under lektionen visades hemsidor som enligt mig var riktiga höjdare. Jag ville svälja min egen tunga eller göra något annat otroligt smärtsamt mot mig själv. Men istället väntade jag. Tiden började bli knapp och jag märkte hur läraren blev mer och mer stressad. Kommentarerna blev färre. Därför gick jag upp i slutet och visade min hemsida, som var sämst av allas. Men eftersom tiden nästan var slut fick jag ett: "Stilren men den behöver lite mer färger, NÄSTA!"
Ett mirakel.

Nu har jag sovit i sex timmar, eftersom jag glömde att ställa väckaren. Jag har missat en hel dag och nu är det mörkt ute.
Med andra ord har jag återgått till mitt normala hjärntillstånd: Totalt blåst.


Kommentarer
Postat av: Fanny

VADÅ INTE KOMMA IKVÄLL?! :(

2008-11-04 @ 18:10:11
URL: http://feni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0