Grisigt

Fick panik igår när jag jämförde min, enligt mig, relativt hyfsade hemsida med de andras. Trodde att jag hade gjort ett ganska bra jobb med tanke på min dåliga fantasi, mitt hat gentemot Ps och min brist på motivation inom detta moment.
Det hade jag inte. Min hemsida sög. Suger.
Så jag stack hem, trots att jag trodde att jag var klar. Satt uppe till 02.30 och hemsidan ser fortfarande förjävlig ut. Jag kommer förmodligen avlida av förnedring när jag om en timma ska visa upp fanskapet. På detta är jag olagligt trött och har försovit mig. Och jag sätter mig här... Hur dum får man bli?
Okej, jag behöver inga lyckoönskningar, ingen tur i världen kan rädda mig nu. 


Just ja, till "anonym": Människor utklädda till kaniner under Halloween brukar oftast inte vara helt pälsklädda med onormalt stora tänder. Totalt missat Playboy eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0