Konichiwa, bitches

Jag kan göra mig själv genomblöt av svett på tre sekunder. Det enda jag behöver göra är att tänka på fucking The Grudge. Förut kunde jag ta löpet till Mickans rum så fort hon besökte mina tankar med sitt jävla knarr. Det går inte nu. Jag har ingen lust att gå över till grannen med täcke, kudde, Harry och fråga om sängplats eftersom jag är så mörkrädd.
Jag drömde hur som haver om henne idag, igen. Det händer några nätter i veckan. Och under hela dagen ramlar hon in och ut från mina dagdrömmar. Det var svårt att duscha, jag bara väntade på en hand. Sen, när ingen hand tog mig i håret, slog det mig. Hon har ju självklart gått in i min kropp och nu försöker hon ta över min själ. Jag känner det. Kollar mig i spegeln, men nej. Jag har fortfarande ett nordiskt utseende. Då väntar jag, för hon kommer att slå till. På ett eller annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Zara

Nää, du vill väl inte gå in till Harun!

2008-11-30 @ 14:44:03
URL: http://zarahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0