Lätta och go

Annika (?) från Vita Lögner är med i Lätta-reklamen. Hon har tydligen blivit Lättas ansikte utåt. Det kan ju också diskuteras.
Men nu ska vi prata om hur irriterande hennes röst är när hon skriker: "Ett två TRIIIEEE!!!"
Istället för att byta kanal, skika högt, ringa till någon som jag vet förstår mig, kasta saker runt omkring mig eller eventuellt stänga av TV:n så sitter jag bara helt tyst när hennes breda pannband sticker fram i rutan. Det enda som händer är att mina ögonbryn sänks med någon millimeter och min mun drar ihop sig en aning. Så pass litet att det inte går att märka om man inte vet om det. Och jag känner hat.
Slutsats: Jag blir helt paralyserad av hat.

Hur känner ni? Jag vet att du har något att säga om detta, S.L.


Kommentarer
Postat av: zaz

Jag är som sagt på din sida i frågan kring annikas överdrivna och inställsamma reklamröst. I sannt PR-syfte borde hon inte användas. Hon får mig att vilja revoltera och bojkotta Lätta.

2008-11-28 @ 16:18:10
URL: http://saratanskanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0