Paris H fyllde 19

Så. Johanna fyllde år igår. Det hade vi tjejer tänkt att fira med dunder och brak. I detta fall menas det spyor och blåmärken. Men vi hade jävligt kul ändå. Det tycker nog inte vår taxichaufför.

(OBS! Vissa ord och meningar stämmer inte helt överens med orginalet på grund av minnesförfall)

C: Du måste veva ned rutan, jag kan inte andas.
Taxi: Är alla med i bilen nu?
A: Nej, Johanna är kvar däruppe, hon kommer snart!
[...]
Johanna kommer äntligen in i bilen
A: Åh nej, jag har glömt min tröja! Jag springer och hämtar den, är det okej?
Taxi: lfksjgflkgjflkgjlkfjgkfgj
[...]
A: Jag hittade den på en gång, här är...

Där ramlade jag på en isfläck. Min svanskota fick ta hela kalaset och det svartnade för mina ögon. För mig kändes det som att jag hade legat på marken i evigheter, men jag hade tydligen bara legat någon minut. Taxuchauffören blev väldigt orolig, tjejerna skrattade. Med all rätt i för sig, det hade jag också gjort. 
Trots den extrema smärtan gjorde jag det enda man kan göra i den situationen - jag tog en tequila.
Idag kan jag inte sitta eller ligga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0