Pinsamt, men jag bara måste...

Jag fattar ingenting. Första grejen jag inte fattar är varför jag bryr mig om det jag snart kommer att skriva. Andra grejen jag inte fattar är:

Årets Idol-deltagare kör på så äckligt mycket säkerhet. Och när de inte kör på säkerhet sjunger de någon låt som de inte alls klarar av och man måste sätta TV:n på mute. Tänk: Johan.
Sen kommer Lars. Man vet aldrig vad som kommer att hända, man vet inte vad man ska förvänta sig. När hela gänget har sjungit schlagerlåtar som RIX FM spelar varannan minut kommer han in och låtsas glömma texten.
Och sen börjar alla dessa VIP:are säga att han har sabbat sin karriär. Sabbat sin karriär?! Hallå, vet ni ingenting om ungdomar? Alla ungdomar som ogillar kommersiell musik, Britney-pop och Idol-konceptet kommer att köpa Lars skiva. De älskar att han kör sin egen grej mot hela Idol-Sverige. Förstår inte dessa människor att det kommer att skapas en Team Lars-grupp? Den kommer förmodligen vara rätt stor.


Nu har även jag tagit del av Idol-diskussionen.


Kommentarer
Postat av: J.K

Starkt Alex, starkt.......

2008-11-10 @ 07:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0