Inlägget då jag bröt mina principer

Bara för dig Camila, bara för dig.


Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
1, Vandrarhemsskötare (?)
2. Försäljare för PSG
3. Servicetekniker på Smurfit
4. Servitris på Tavernan. Lätt det värsta ever.

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Lotr - triologin. Finns inget stopp.
2. Tillsammans
3. Bridget Jones
4. Love actually

Fyra städer jag har bott i:
1. Piteå

2. Öjebyn (är en stadsdel men enligt mig och farfar är det en stad i sig)

3. Umeå

4. -


Fyra teveserier jag gärna (vadå "gärna"? MÅSTE se) ser:
1. Friends
2. Greek
3. Satc
4. Dirty Sexy Money
Detta är ett knepigt moment, måste jag säga. Jag är beroende hur många serier som helst och jag känner mig dum mot de som jag inte nämner. Därför: Grey's anatomy, Desperate Housewives, The Hills, Cashmere Mafia, Saltön, GG. Jag älskar dem precis lika mycket.

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Thailand
2. London
3. Dublin
4. New York

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Hotmail
2. Pixbox
3. Publishme
4. Facebook

Fyra favoriträtter:
1. Pasta och pesto
2. McChicken & Co.
3. Macka och kaffe
4. Tacos

Fyra personer jag utmanar:
Åh, herregud, jag vill inte utsätta någon fler för detta.


LaCamila är orsaken till detta. Förlåt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela, syster, mästare

GREEK?! Det är ju världens LAMASTE serie! TYpiskt USA med tjejer som ska vara s.k "änglar" och "söta". iuck!

2008-11-17 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0