När vi bland annat skrev en bok tillsammans

Det finns bara få människor som kan göra en resligt tråkig händelse till Bilbos underbara resa genom Middle Earth. Sara Lundqvist är en av dem. 
Om jag hade varit i Piteå hade vi suttit i hennes kök och diskuterat den missvisande bild som bland annat barnböcker och bristfälliga dokumentärer ger av sälar. Vi hade sedan gått till hennes rum för ännu en runda av GH, där Sara hade lirat iväg (hon har länge varit arbetslös) och jag hade knapert tagit mig fram på lättaste nivån. Sara och hennes likvärdigt duktiga bröder hade som vanligt skrattat åt min inkompentens inom området. Jag hade kontrat med något om att jag rockar totalt i Mariokart och att GH är för losers som har för mycket fritid.

Här kan även ni ta del av Saras intellekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0