Söndagstankar

Varför är inte det svenska studentlivet likadant som det i Greek? Och varför har jag ingen Cappie?
Än en gång faller jag handlöst för något som är så typiskt USA. Crappie.


Nytt på virusfronten: Om man ändå är så pass intelligent att man kan skapa ett virus som till och med jag (hm) köper, hur kan man då vara så dålig på att skriva? De som ligger bakom detta virus använder sig av dålig engelska och de vet ingenting om generella skrivregler. Seriöst, det känns ju ännu värre när grundarna är mer IQ braindead än vad jag är.


Kommentarer
Postat av: vote

cappie är one of a kind.. han finns inte IRL. De är synd.. för jag hade tänkt hitta han i whovalley men he vaal int.

2008-11-09 @ 23:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0