En (o)trevlig rundvandring

Jag är mycket väl medveten om att bilden på äckelgrytan jag förut publicerade förmodligen inte är äcklig i andra länder. Kulturella skillnader uppkommer väldigt lätt i dessa situationer och jag kan svära på mormors att hälften av min korridor inte gillade synen av min middag idag.



För mig:
Mm, palt. För andra: Ick, grå slemboll (alternativt bröstimplantat).
Skillnaden är att min mat inte luktar alls, faktiskt.


Nu när jag ändå är inne på detta med köksaspekter tänkte jag bjuda er på en liten resa i andra våningens kök. Enjoy!



Den traditionella soppåsen. "No storing in the corridor!"
skriker en utav lapparna i köket, men en av grannarna
- inga namn nämnda - väljer att ignorera den regeln.


Fattig månad för Vikram.


Detta luktade extremt surt och beskt och spred sig över
hela köket denna dag. Tur att min palt kokade snabbt.


Vet inte om det riktigt syns, men sörjan är gul och detta
har legat framme hela veckan. Precis under mitt skåp,
måh.


Kommentarer
Postat av: J.K

Vikram och jag borde DEF bli ett par! Vi har mycket gemensamt.

2008-11-28 @ 17:44:34
Postat av: Mikaela, syster, Mästare

tsss... amatörfotograf.. hoppas you don't mind, för jag har nu visat blondinbella för pappa och kenza och förklarat hur dom kan tjäna pengar pga sitt bloggande. Och nu undrar han "men hur många kommentarer för alex då?". Out of the blue. Han tror att du är i samma höjd som blondinbella och kenzas.. tsss. h3h3 men jag visar den nu, hoppas du itne har skrivit något som du inte vill att han ska veta. tjingtjong! långkalsong!

2008-12-02 @ 16:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0